Dåligt,,,

Usch ja vad jag har vart dålig på att uppdatera..
men jag har jobbat och firat jul
även vart hostig och trött!
Orken att blogga har vart lika med noll..
Sorry!

Men nu tänkte jag visa lite bilder från julen
som har vart väldigt mysig, såklart
:-)

Olivia får en Onepiece


Bella hade önskat sig en Svea mössa..
gissa vad hon får här...


ibland är väntan på tomten lång


Men tills slut kommer han


På annandagjul firade vi med mamma och med min syster och hennes familj

Juldukning


Bella var tomte, Noel hjälpte till


dags att öppna julklappar!!




Kommentarer
Postat av: Maria Eliasson

Mysiga bilder på dina fina barn. Vill passa på att önskar er ett riktigt gott nytt år oxå. Många kramar fårn Maria

2011-12-31 @ 12:46:36
URL: http://eliassonfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback