Semester!!

Nu är det min tur att ha lite semester, det ska bli härligt! Fast det känns konstigt att jag inte ska jobba på sjukhuset nu.. Martin ska till jobbet snart, han har ångest! Funderar på om jag ska ta en öl för att fira min semester och för att reta honom lite ;-) Men först en promenad med hunden, sen ska jag försöka få barnen i säng i tid! Snart är det ju dags för skola och då kan man inte vara uppe sent på kvällarna och sova länge på morgonen.. Imorgon smygstartar vi skola/fritids Olivia ska till sin nya förskola/fritids och hälsa på och Bella ska ha ett välkomst möte med nya läraren.. Ska bli spännande och även skrämmande.. Eftersom mina små bebisar är verkligen stora flickor nu :-S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback