Ont!!

Igår var jag hos sjukgymnasten för att få akupunktur
och jag berättade för honom vilken god effekt det hade haft sen senast
att jag inte alls har så ont längre
fick till svar att det var jätte bra men efter andra behandlingen brukar man få ont igen!
Tack för den du!!
Så idag efter andra behandlingen känns det ska jag säga
i hela kroppen värker det, tom huvudvärk har jag :-(
men det är väl bara att bita ihop en vecka och hoppas på att nästa behandling gör det bra igen!

Idag är jag shoppingsugen..
inte bra! Shoppade ju igår på HM´s rea på nätet..
men idag ska jag in innan jobbet och titta på jeans
för dom jag har är antigen slitna eller för stora (yeey, har gått ner lite!!)

så nu ska jag lyxa till och gå på knalleland lite
har ju inga barn hemma för dom går i skolan
och Olivia har en lång dag idag, ända till kl 14
så jag ska gå där heeelt själv :-)

Ska bara duscha, dammsuga, hänga tvätt och gå ut med hunden först!
Hmm, "bara"?

Ha en underbar dag!!!




Kommentarer
Postat av: Anki - mamma till Jamie

Heej! Klart att jag kommer ihåh dig! Vad kul att du hittade mig :) Hur är allt med er?



Tack :D Ja tiden går så fort! Den är supermysig, speciellt nu efter allt som hänt! Vi lämnade nämligen iväg Fidde först men vi hann ångra oss utan att det skulle uppstå allt för stora komplikationer. Denna bilden är tagen samma kväll som Fidde kom hem till oss igen. Märktes att det inte bara var jag och Jonas som hade saknat Fidde utan också Jamie :) <3



Kraam

2011-09-01 @ 16:19:30
URL: http://ankihansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback