Måleri

För ett pat veckor sedan började vi (Martin) Byta virke och måla garage/hus
Nu det sista har jag oxå målat lite
nu är P
Problemet att vädret inte vill vara med oss
det bara regnar.. :-(
ja egentligen ett skit bekymmer
för det blir väl färdigt någon gång....
men jag vill att det ska bli färdigt fort!!
Få det ur världen!!

Garaget är färdigt i alla fall..
Nu är det "bara" Halva huset kvar, där vi har trä
det tar sån tid eftersom allt ska målas två gånger..

Så här såg garaget ut innan



efter


ser ni skillnad?
Hoppas det :-)



Själv har jag vart hos sjukgymnasten idag
pga min höfter
Hoppas verkligen att det hjälper
är så trött på att ha ont!
Har ont om jag står/går sitter eller ligger
så jag vet knappt vart jag ska ta vägen!!
Men han hade förhoppningar på att vi skulle få ordning på detta!

Fick akupunktur idag, så jag hoppas att det hjälper
nästa gång är det mer akupunktur och genomgång av min kropp
och hur jag belastar den
antagligen fel eftersom jag har ont!

Nu är det dags att hämta lillfisen från förskolan
:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback