Heja Dalsjöfors!!

Idag ska jag och mina tjejer gå på match!
vi ska se dalsjöfors damer på borås arena..
Tyvärr har det ju inte gått så bra för dom
men vi får heja och ropa!!

Annars har min första semester vecka flygit iväg
har inte alls hunnit med allt jag tänkt
som vanligt är jag tidsoptimist :-(

Förresten så har glömt att nämna att jag fått in ett arbete till skolan
och blev godkänd på den
nu är det bara lite mer kvar..
men vart hittar jag orken?

Sen har jag vart hos sjukgymnasten med mina höfter
det var visst lite mer än vad jag först trodde..
Jag använder mina muskler fel så jag överbelastar höften eller rumpmusklerna
så nu ska jag göra en genom gång av min kropp och hur jag använder musklerna
och sedan träna hos sjukgymnasten
mot smärtan ska jag börja med akupunktur..
besök hos sjukgymnasten varje vecka
men det ska bli skönt när det är över och jag kan sova riktigt igen!

Jag som hade börjat gå långa promenader och jogga..
det får jag inte göra om jag känner av det i höften
och idag tog jag en lång promenad och det kändes :-(
får nog allt lugna ner mig!
Men nu när jag äntligen kommit igång så vill jag ju fortsätta..

Nu är det dags att åka mot Borås Arena
och heja!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback