Gulligt!

Nu är det snart mina två sista dagar på sjukhuset här..
lite tråkigt, kommer att sakna jobbet och personalen :-(
tur att jag ska få komma in och jobba lite timmar då

PÅ söndag ska jag gå på två veckors semester
och det ska bli härligt med lite ledigt

Sen är det tillbaka till mitt gamla jobb
ska bli trevligt att få träffa dem igen
:-)


Igår var sista dagen jag träffade chefen på sjuhuset
dom hade en liten överraskning till mig
Jag fick en bukett med blommor..
Jag trodde att det var till en som skulle gå i pension
men dom var till lilla mig!
Som tack för denna sommaren
Så gulligt tycker jag!
Jag blev alldeles rörd..

Så nu blir det till att bjuda på fika på söndag
:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback