Fredagkväll

Igår hade vi trevligt besök av våra vänner i familjen Ryhd
vi åt och drack gott
och antagligen för mycket.. jag var fortfarande mätt imorse när jag vaknade
så jag och Milo tog en lång promenad för att jag skulle bli av med lite kalorier ;-)

Igår tittade vi även på resor till nästa sommar
tänkte åka tillsammans med familjen Ryhd (hade ju vart så trevligt!)
Hittade en resa till Mallorca, alcudia
Jag var på direkt, såklart!
Men vi ska avvakta lite och se vad vi hittar
men jag var klar för att åka NU!!
har lite reslängtan, var ju ett år sen jag var utomland sist
vill ju så gäran åka, det är ju så himla härligt!!

Så nu håller jag tummarna för nästa sommar
:-)

Provade att göra en egen glasstårta igår
och den var bara såå god!!



Och lite jordgubbar och grädde till..
jätte nyttigt...





Kommentarer
Postat av: Maria Eliasson

Mmmm, såg ju jättegott ut. HAr du möjligen recept? Skulle va kul å testa ;) Kram kram

2011-08-07 @ 10:20:23
URL: http://eliassonfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback