Äntligen

Nu har äntligen våran nya soffa kommit
:-)

Är så glad!

Det enda problemet är att vi behöver nytt soffbord
och ny matta
Soffan var lite större än tänkt.. :-S
så vi måste nog möblera om lite eller ändra lite till..
vet inte hur vi ska göra med våran gamla skänk om den får plats och
hyllor måste flyttas..
Så ni som känner Martin vet väl hur glad han blir av detta.. hehe
(eller inte)

(ursäkta bild kvaliten)




Själv har jag vart hos farbror doktorn idag..
Har haft ont i mina höfter ett tag
och nu fick jag nog och sökte hos vårdcentralen
Jag har fått inflammation i muskelfästena
så jag fick en cortison spruta i ena sidan av höften den andra fick vänta i någon vecka
för annars hade det blivit för mycket cortison för kroppen :-(
Så nu hoppas jag att ena sidan blir bättre i alla fall!
Sen ska jag ha kontakt med sjukgymnast för att träna bort det
men om man har fått det en gång så är det lätt att det återkommer, tyvärr
sa läkaren,  kul!

Glömde fråga varför jag fått det
men antagligen har jag överansträngt mig
har ju promenerat mycket med Milo
och nu det sista har vi börjat jogga oxå
och på sjukhuset var det mycket spring..
blev väl för mycket för min gamla kropp ;-)


Kommentarer
Postat av: Anna

Jættesnyggt ju!

2011-08-17 @ 20:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback