Underbara sol

Vilken helg det blev
men värme, sol och fågelkvitter
nu visade sig våren från den bästa sidan
:-)


Vi har vart ute nästan hela helgen
sen hade vi min systerson här över natten mellan fre-lö
han var så snäll så, men lite bus hittade han på allt!
Hur mysigt som helst att ha en ettåring i huset men,
man glömmer fort vilken tid och hur mycket Passning det tar
att ha småbarn

Sen har vi hållt på ute och städat trädgården  /mest Martin/
även slängt skräp på återvinningen
sen har jag pluggat!! Jajamennsan!!
Nu ska jag renskriva och maila in det
sen har jag tre uppgifter krav och provet då
Så nu är vi på G!








Nä nu ska jag få mina två spralliga tjejer i säng!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback