Shopping fredag

Idag tog jag med mina två töser på lite shopping
hade lite grejer som dom behövde
och så ska vi på kalas på söndag så vi skulle fixa present oxå!

Lite dyrt blev det :-S
men det blev bara ett impuls köp, en skinn jacka till Olivia
den var på rea så jag kunde inte låta bli..

Kvällsmat på Mc donalds
uppskattat av tjejerna, så där tycker jag

Vi tittade in hos tjejernas faster på Gina Tricot oxå
Isabella hittade ett par linnen, men jag hittade ingenting denna eftermiddag
jo en jeans kjol som jag ville ha men orkade inte prova!

Det gick en konstig prick runt i knalleland idag oxå
han var från star wars




Olivias fina nya jacka...
var lite sugen på att köpa hatten oxå, fast hon hade nog aldrig använt den..



ett av Isabellas alla köp, ett par ny skor



Nu ska jag njuta av fredagskvällen..
Har vid ett svagt ögonblick lovat att jobba extra imorgon
så jaaa, det får väl bli så!

Trevlig helg på er alla godingar
:-)


Kommentarer
Postat av: Tina

Tänk vilken lycka det hade varit för Eric om han hade fått se honom =)

Kram Tina

2011-04-29 @ 21:46:54
URL: http://livetpalillhamra.blogspot.com
Postat av: Sanna

Förstår att du saknar din pappa!!!

Sicken cooling i skinjacka o hatt! Köp hatten med!

Kram Sanna

2011-05-01 @ 20:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback