Hej hej

Händer inte så mycket här just nu
Jobbar, pluggar och tar hand och hemmet och familjen
vanligt vardagsliv alltså...

Gjorde ju första dag på lasarettet här om dagen
ojoj, va trött jag var sen
Kul och intressant var det!
Men kommer jag komma ihåg alla rutiner sen??
Mycket information var det
Var nästan orolig att det skulle blinka Overload på min panna..
men min lilla hjäran klarade sig :-)

Har tre gånger kvar att gå brevid, gäller att lära sig allt då!

Nu ska jag skicka in mina sista uppgifter till skolan
har inte fått svar på dom jag skickat in..
lite dåligt, skrev tom en fråga till läraren i mailet
men hon har inte svarat
lite dålig uppbackning tycker jag!
men dom tycker att vi är vuxna och kan ta eget ansvar..
men lite mer riktlinjer tycker jag hade vart skönt som tex inlämningstider..
men nä, det ska vi själva bestämma!

Ja ja det är väl lika bra att skicka in dom sista oxå!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback