En till solig dag

Ja jag gillar sol och jag är tjatig
men vilken härlig dag det har vart  idag!

Känner verkligen att jag får vårkänslor
mer energi och humöret på topp
det ända som är jobbigt är min förkylning som inte vill ge sig

idag har jag jobbat och sen har jag hunnit med
att sitta i solen, vår rensat en rabatt och gått bort med skräp
nu hade jag tänkt att renskriva lite läxor..

Nu är det bara två dagar kvar tills min stora tjej kommer hem
hon har sms:at att hon har det bra
måste säga att fyra dagar går fort men jag saknar henne, såklart!

Olivia njuter lite av ensamheten tror jag
samtidigt som hon saknar sin syrra och någon att reta ;-)
Nu leker Olivia med sin nya vän..
en snigel som hon döpt till Blixten...


Nä nu är det dags för läxorna innan vi ska ut på kvällspromenad med hunden



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback