En regnig tisdag..

Nu försvamm solen men bara för ett tag hoppas jag...

Idag har jag lagt det mesta åt sidan
för att ägna mig åt att få färdigt några studie enheter så jag får reda om jag fattat rätt!

Så hemmet ser ut som det gör och jag oxå för den delen
lite stökigt hemma och jag oduschad och flötig
/förlåt Martin, idag lämnar jag allt dig/

Kände att jag behövde få iväg studie enheterna dom har vart på mitt samvete länge
sen har jag bara tre kvar

Nu återsår det att laga mat
och ta en snabb dusch innan jobbet
ska mysa med Olivia oxå som vart så snäll medans jag pluggat


Hoppas ni får en trevlig regnig tisdag
:-)





Kommentarer
Postat av: Cicci

Ja det får vi hoppas att solen kommer tillbaka snart, den e så härlig när den är framme.

Kram

2011-04-12 @ 15:34:48
URL: http://ceciliaahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback