Annandagen

Annandagen började jag och Milo med en 5km lång morgonpromenad
härligt!
Fast vi var trötta båda två efteråt..

Fast det är mysigt, när man har så fin omgivning som detta



Sedan bar det iväg till mamma på lite påskmys
med grillning och fika :-)
Flickorna fick fina påskpresenter av mormor påskharen..
Tack!


Min syster och hennes familj kom oxå
 mycket trevligt!

Killarna fick upp mammas pool
och Olivia tyckte att vi skulle bada..
men
vattnet är iskallt och det tar ca 12timmar att fylla poolen
så det blir att vänta liiite till..





Efter vi vart hos mamma bar det iväg till ridskolan
detta blev en väldigt fullbokad dag :-)

Alla somnade gott sen..

Idag ska jag jobba min första dag på lasarettet
eller jobba och jobba, jag ska gå brevid och se hur allt går till
men det ska bli spännande och jag är allt lite nervös!!

Ha nu en trevlig dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback