vardag..

Ja här händer det inte mycket..
helt vardagliga saker..
mat, läxor, plock och städ..

Vi har i alla fall haft vackert väder idag!
Blåsigt men soligt
:-)

Jag är trött som vanligt efter ett dagpass..
Jag har verkligen blivit morgontrött nu för tiden
men det blir att ligga i soffan och titta på teven
ikväll är det ju desperate housewife och couger town
Hoppas att jag kan hålla ögonen öppna

Men jag har ju en ren bäddad säng som lockar oxå
Finns det något bättre än att lägga sig ny duschad i en renbäddad säng?
Man sover ju såå gott då!
Helst ska man ha vart och tränat innan så man är sådär gött slut i kroppen
men Med eller utan träning så kommer jag att sova så skönt inatt

Martin ska ha tävling med grabbarna på jobbet
dom är ett par som tränar ihop så ikväll ska dom köra tävling med rodd, löpning m.m
förloraren ska bjuda på fika..
Håller tummarna för dig gubben!
(det lär han behöva)
Ska bli roligt att höra resultatet..






Kommentarer
Postat av: Tarja

OJ! Ska Martin tävla utan en fjärris eller spelkontroll? Då lär han behöva ett lycka till Hahahaha

2010-10-05 @ 21:06:32
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha ja jag får stå för fikat imorn...men det gör jag med glädje då blir det ju gott fika...heheh

2010-10-06 @ 06:42:57
URL: http://stahlfamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback