Utmaning..

  1. Jag har blivit utmanad av min vän från barndomen Malin
    Det gäller att visa en favoritbild
    och
    berätta om tre saker som ligger mig varmt om hjärtat


    En favorit bild var inte lätt..
    satt och leta bland gamla bilder
    Hittade så många
    men jag fastnade mest för denna

    Storasyster möter lillasyster



    Tre saker som ligger mig varmt om hjärtat är..

    1 Mina barn och min man
    2 Alla fina männniskor nära mig som mamma, syskon och vänner
    3 Solen och värmen

    Nu vill jag gärna skicka denna utmaning vidare
    till
    Lillasyster Tarja
    Min fina vän Anna
    Min klasskompis från gymnasiet Jessica

Kommentarer
Postat av: tarja

Jag får väl ta tag i utmaninen någon dag, har ju en del kort att kika genom...

2010-10-16 @ 09:09:25
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Postat av: Jessica

Haha nu är det gjort, bättre sent än aldrig kram kram

2010-10-19 @ 08:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback