Spenderar byxorna på..

Oj! här rinner pengarna genom mina fingrar..
Har gjort åt mycket pengar de senaste dagarna..
Nästan så jag inte vågar titta in på min banksida..
är rädd att det saknas alldeles för mycket pengar där..

Igår började vi med att klippa oss, vi tjejer.
Så himla skönt att bli av med det slitna håret!
Och att tunna ut min tjocka kalufs
Vi blev så fina så! Tack Malin!

Efter klippningen åkte vi vidare och köpte skor
till mig, Martin och Olivia
Bella tyckte synd om sig själv eftersom hon inte behövde/fick några
Stackars lilla flicka...

Morgonen idag började med ett besök hos tandläkaren
men denna gången var det Olivias tur
Och hon öppnade munnen *jippie*
Inte mycket men lite så att dom kunde se in och titta på tänderna
Sist tog det 3 besök innan hon öppnade
hon knep ihop munnen precis som Lotta på bråkmakargatan de först gångerna
Hon klarade genomgången
-Hon hade inga hål!!
Hon svarade rätt på frågorna som dom ställer angående
 vad de dricker och hur ofta de äter godis
Hon svarade att hon dricker vatten och äter lördagsgodis!
Duktig flicka!

Sen var vi inne i stan och inhandlade lite presenter till Bella och lite julklappar
Martin Köpte wrc till sitt xbox, så honom ser jag väl inte på ett par veckor nu..

På eftermiddagen var vi ett gäng som åkte till Ullared..
Hmm, det är ju så billigt där! Konstigt att det alltid blir så dyrt??
Men jag fick handlat det jag skulle och lite till...
Lite julklappar och presenter m.m
Väldigt trevlig resa tjejer och William!!


Lite pengaregn skulle sitta fint efter mitt shoppande..




Ps: Förresten! Det gick inte så bra för Martin på tävlingen..
Han ska bjuda på fika ikväll :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback