Ridkalas

Idag har min största lilla tjej haft barnkalas på sin ridskola
alltså ridkalas!
Hon har sett fram emot detta, ja ända sen det bestämdes att kalaset skulle hållas på ridskolan!
hon tyckte att det var roligt och lyckat
och är så glad över presenterna

 Jag inte hänger med i svängarna..
Tänk min lilla tjej snart 9år..








Tack Monica för ett trevligt kalas!


Efter kalaset åkte vi hem till lillasyster
där blev vi bjudna på mat och fika
Tack!
Det behövde våran trötta familj
Vi har antagligen fått alldeles för mycket frisk luft denna helgen
för det var längesen jag kände mig så här trött och vet inte om jag hade orkat laga mat idag..

Hur kan man bli så trött av frisk luft??

Hoppas att ni oxå haft en trevlig helg


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej gumman!

Hoppas kalaset blev riktigt lyckat, jag glömde fråga tilde hur hon hade haft det när jag träffade henne i stan innan.

Ha en bra kväll och gå och vila nu så ses vi på onsdag. det ser jag fram emot. Kram på dig!!

2010-10-17 @ 19:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback