Nackspärr och sol..

Igår  kände jag av lite nackspärr
var lite frusen och dålig
så jag trodde att jag var på väg att bli sjuk
men det blev jag inte, eller inte på det sättet jag trodde

Imorse vaknade jag med världens nackspärr
eller kände av det inatt när jag skulle vända på mig
Martin fick hjälpa mig upp ur sängen..
det gjorde så ont att jag nästan grät..
Usch!
den glada nyheten är att nackspärren har släpp ganska mycket nu
så jag hoppas att den är bort imorgon

Vi har inte bara haft ont i dag
utan även vart ute på altan och trädgård och njutit av solen
lite eftermiddags fika i solen är inte helt fel
:-)





Visst är hösten härlig, när den visar upp den bra sidan
SOL och härliga färger


Kommentarer
Postat av: tarja

Jättefint kort på trädet.

2010-10-12 @ 21:08:17
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Postat av: Cicci

Vilket härligt höstkort, alla de olika färgerna, så vackert.

2010-10-17 @ 12:37:08
URL: http://ceciliaahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback