kom igång!!

Sitter här och försöker komma igång..
Har lite att fixa och ordna med idag
men varför är det så svårt att komma igång?
särskilt när man vet att man har mycket att göra??!!

 istället för att komma igång sitter jag här framför datorn och tiden tickar iväg...

Isabella har kommit iväg till skolan
Glad som en lärka var hon
för idag ska hon bjuda de andra barnen på glass!

Olivia tappade ytterligare en tand igår
och denna gången tappade hon inte bort den
utan tanden låg i glaset sått att tandfen kunde hämta den och imorse fanns det ingen tand där..
det fanns pengar!


Klockan halv nio var Olivia redan igång
Hon var ute i snön och gjorde snö änglar






Nu ska jag få i mig frukost och kaffe
sedan ska jag ta tag i allt som behövs göras..
och hålla mig undan från datorn!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback