Full fart

Denna dagen har det vart full fart från morgon till kväll
Upp och göra iordning oss tidigt
Isabella skulle till skolan och Olivia skulle till förskolan för att ta kort

Sen en snabbis till jobbet och lämna en sak som jag glömt

åkte handla på ica maxi

tänt ljus på kyrkogården

efter det
Bakade vi bullar

och så har jag tvättat två maskiner tvätt

dammsugit uppe

Nu på eftermiddagen tog vi en promenad
barnen cykla och vi stora gick..

Nu är det kvällsmat och läxor

Och som om det inte vore nog
så är jag öm och stel i nacken, vet inte vad jag gjort
:-(

Men det var gott med nybakta bullar




Kommentarer
Postat av: tarja

Vi hann inte komma på fika idag... haft fullt upp idag...

2010-10-11 @ 22:21:54
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback