Fredag

Fredag och helgen startar för många
men för mig är det jobb, hela helgen.

Idag händer det inte så mycket
Det är mest vardagliga saker som plocka tvätt, laga mat osv
och i eftermiddag bär det iväg till jobbet!

Olivia har mer roligt, hennes kusin Philippa är här och leker
Det är full fart!!
Jag trodde att de var osams men det var ju barbierna som bråka..
Dom tyckte jag var så konstig som trodde att dom bråkade...


Bustjejerna..


Fyndade ett litet bord här om dagen
men det var för litet för platsen jag hade tänkt att ha den
så jag hittade en annan plats





Kommentarer
Postat av: tarja

De måste haft roligt eftersom P inte ens ville följa med hem. Fick muta henne med att hon fick prata med katten i telefonen om hon följde med mig hem :D

2010-10-08 @ 22:25:16
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback