Fredag å lördag

Nu är det redan lördag eftermiddag..
och vad har jag hunnit med??

Igår blev jag väckt på morgonen av tandläkaren!
inte världens roligaste väckning
Hon hade fått ett återbud och undrade ifall jag ville komma
så det blev ett tandläkar besök på morgonen
Nu ska allt med tänderna vara färdigt i alla fall
skönt!

På eftermiddagen åkte vi och hälsade på hos min lillasyster
mina barn tyckte det var lite konstigt för min systers dotter var hos sin pappa
de ville att hon oxå ska vara hemma när vi åker dit
Henne träffar ni på ridskolan på måndag sa jag
och då var det okej

Trevlig att se dom igen och hur deras lilla son utvecklas och växer!!
En riktig goding är vad han är
Mina tjejer kan knappt låta bli honom..
okej, inte jag heller ;-)

Idag skulle vi städa i trädgården..
Martin var fort ute medans jag njöt av kaffe och tidning
Han hann nästan färdigt..
men jag är lite av en expert på att hitta undanflykter
Olivia skulle till en kompis och då tänkte jag
att det var en bra ide för mig att åka På loppis
och leta efter ett slagbord som jag vill ha
tyvärr hittade jag inget, eller jo ett som redan var sålt :-(
så helt plötsligt hade tiden gått och det blev inget gjort i trädgården..
av mig alltså

Ikväll ska vi till Familjen Ryhd på god mat och trevligt sällskap

Hoppas ni oxå får en trevlig lördagkväll

Kort från fikat hos min syster





Kommentarer
Postat av: Abeltomine

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2011-04-27 @ 11:50:41
URL: http://abeltomine.blogbrief.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback