Frågor...

Min kära lillasyster skickade mig en utmaning med frågor

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 – vad står där?
Glöm inte bort att när dina simmar råkar ut för en farhåga förlorar de belöningspoäng (spelguide för sims 2)

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan vad rör du vid?
Luft

3. Vad var det senaste du såg på tv?
Robinson

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
16:14

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Duschen och teven

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
gick från bilen och in

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Olika bloggar

8. Vad har du på dig?
svarta jeans leggings, tunika och kofta

9. Drömde du något inatt?
Vet ej. sov som en stock!

10. När skrattade du senast?
På jobbet idag, när jag fick höra att jag såg ut som ett spöke...

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? 
En teckning,  dåligt med väggprydnader i lekrummet

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Ja teven på jobbet som plötsligt stängde av sig.. kontrollen låg på bordet

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
trevligt

14. Vilken var den senaste film du såg?
Beck

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Resa med nära och kära och ett stort fint lantligt hus

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Jag har jobbat på Tarotlinje.

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Fred och kärlek

18. Tycker du om att dansa?
JAAA!! hellre än bra kanske..

19. George Bush?
har inte så mycket att kommentera om honom..

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Liam om kille Tjejnamn hade vi många.. Cornelia, Caijsa, Julia och Isabella och Olivia såklart!

22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Gärna på äldredar, på vinter halvåret. spanien ligger mig varmt om hjärtat

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Välkommen! Nu ska du äntligen få träffa dem du saknat!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback