Playdate och jobbhelg

Igår kom min arbetskamrat hit med sin lilla hund Sixten
en underbart söt liten sak!
Tanken var att han och Milo skulle leka av sig
men dom kunde inte riktigt bestämma vem av dom som skulle bestämma
Sixten morra och Milo skällde
och så han skällde...
inte bra! jag gillar verkligen inte hundar som bara skäller, så det ska vi jobba på!

Men det var iallafall trevligt att få besök
så det får vi göra igen :-)


Olivia med lilla Sixten





Idag snöar det inte så myckat *HURRA*
Tänk att det redan är första adventpå söndag!!
Inte långt kvar till jul nu..

Jag ska fira första advent på jobbet
för jag ska jobba hela helgen
men vi ska nog mysa till det med glögg och pepparkakor!

Hoppas att ni får en revlig helg och en mysig första advent


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback