ojojoj!!

Vilken chock!!
Inte trodde jag att en hundvalp kunde göra så man blev helt slut!
Första dagarna med lilla Milo blev en dimma och jobbiga
oj va han gnydde och längtade hem
stackarn!
ingen riktig ro fick jag på nätterna heller..
Jag var så trött så trött
så jag började undra ifall vi gjort rätt?

Men som tur är har han ändrat sig
inatt har han sovit
men skulle upp kl 06.00
hmm, jag som är morgontrött...

 han har busat och lekt hela morgonen
och har nu slockat hos Olivia i soffan

Jag tycker faktiskt att ha en valp är jobbigare än att ha en bebis..
en bebis kan du amma, byta blöja och ha napp
men en hundvalp är det en ständig påpassning
och så ska man hinna ut i tid så att han kan göra sina behov..
ingen napp att ge när han gnyr..
eller är det jag som blivit bekväm med två störe barn?

Nu börjar det kännas att han är en del av familjen
och jag skulle inte vilja vara utan honom!
men tänk att en sådan söt liten varelse kan låta så mycket
och hitta på så mycket bus!


Kommentarer
Postat av: Malin

Men oj,hur har jag kunnat missa detta? Har ni köpt hund?

Ras?

Han är sååå fin lilla Milo!



Grattis grattis får man jue säga nu då!



Kram Malin

2010-11-08 @ 12:38:03
URL: http://malinblingbling.blogg.se/
Postat av: Linda

så söt han är!!!

Hoppas allt går bra = )

2010-11-09 @ 11:29:04
Postat av: Timragne

Very useful information. Thank you!

2011-08-03 @ 08:38:42
URL: http://timragne.blogoom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback