lite gott och blandat...

Här hos oss har vi en liten sjukstuga för tillfället..
vi alla är trötta, förkylda och gringa
men mest synd är det ju om Martin
för han är ju man och förkyld!! ;-)

Igår frågade min syster om vi ville följa med och fotografera oss
hos våran kusin som går på ljud och bild skolan
först ville jag inte det eftersom vi inte var helt friska
men sen ångrade jag mig..
det lät kul! och så få lite fina bilder (förhoppningsvis)
Jag hoppas att det blev några fina bilder
för mina barn glömde nog av hon man uppför sig under de timmarna som vi var där
men jag hoppas på att det var tröttheten och förkylningen
som gjorde att de var lite gnälliga...
vi vänta med spänning på resultatet

På kvällen fick vi besök av Martins familj
som kom hit på lite fredagsmys och för att fira min lilla man som fyller år på måndag

Idag tog vi våra förkylda näsor och gick ut i den friska luften
skottning och lek i snön blev det













Nu ska vi poppa lite pocorn och titta på toystory 3 och bara mysa


Kommentarer
Postat av: Linda

Gud så söt han e den lilla vovven!! han kommer väl knappt fram i snön nu ; )

2010-11-22 @ 13:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback