Kalas och Ladies night

Oj vilken lördag det blev!

Först kalas för två underbara grabbar

 

Grattis till er båda



Efter kalaset var det fulllt ös på ladies night
så kul det var och så bra!
Ladies det här får ni bara inte missa!!

sov lite dåligt inatt, så jag har vart trött och sliten idag

lite bilder från ladies night
inte mina men jag hittade dom på nätet




Dom spelade in den officiella ladies night dvd:en under lördag kvällen
så i den kan man höra mig skrika ;-)

något som var ännu roligare var att två av mina syrror
blev intervjuvade av Rickard Engfors..
och dom kanske är med på dvd:en
 så att köpa den blir ju liksom bara ett måste
:-)


Sen får jag ju inte glömma att gratulera alla underbara pappor där ute
Grattis på Farsdag!


Kommentarer
Postat av: tarja

Oj! Var det rickard Engfors, det tänkte jag inte ens på hahahaha

2010-11-14 @ 19:40:27
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback