Inte så mycket..

Här händer det inte så mycket..
vi försöker komma in i hundlivet
och det känns bättre för varje dag

Känns som vi bara håller på med kiss och bajs hela tiden
springer ut och in för att få honom rumsren
vilket jag hellst hade velat att han var från första början
men det är ju lite för mycket begärt!

Sen ska man ju hinna med resten oxå
som barn och hus..
och kanske sin make?

Jag har känt mig lite dålig de senaste dagarna
har ingen ork
men idag känns det lite bättre
Alla andra i familjen mår bra
bara jag som känner mig seg och gammal..


Kommentarer
Postat av: Linda

Kan du inte uppdatera oss med lite hundbilder = )

Ang meddelandet du skickade häromdagen så ska jag självklart ordna det ; )

Ha en bra dag!

Kram Linda

2010-11-11 @ 16:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback