En ledig måndag

Helgens arbete är över och nu ska jag vara ledig
i två hela dagar

Måste säga att vi hade en mysig första advent på jobbet
med glögg, pepparkakor och lussekatter
:-)

Nu känner jag att julkänslan så smått smyger sig på
jag är lite sugen på att baka julgodis...
men vilken sort?
sen vet jag inte om jag orkar gå och handla det som fattas..

Men det är härligt att den mysiga julkänslan infinner sig
Vill bara mysa och fixa och greja..
Nu ska det vara mys i vårt hus!

Hmm undra ifall det blir något bakat idag?


Kommentarer
Postat av: tarja

Jag tänkte baka lite julbullar idag som tjejerna kan mysa med efter pannkakorna ;)

2010-11-29 @ 11:03:05
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Postat av: Jessica

Har en utmaning till på min blogg.

KRAM

2010-11-30 @ 10:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback