uppdatering

Förlåt att jag inte uppdaterat på några dagar
men nu kära systerska jag det :-)

Skälet till att jag inte skrivit något är för att jag har jobbat
hela långa helgen
från åtta på morgonen till nio på kvällen
hade ingen lust till att sitta här när jag kom hem

Men Nala mår nu bra
*jippie*
Hon stödjer och går på sin lilla tass
kanske är dags för en försäkring nu då?

I fredags var jag på vårmarkand med min lilla familj
och inhandlade det som är viktigt
ballonger, spunnetsocker till barnen
och brända mandlar till mig!
Martin fick ingenting...

Resten av helgen har jag ju vart på jobbet

Idag ska vi hämta allergi medicin till Olivia
och
Jag ska ta lite blodprover som ska skickas iväg
jag är med i en studie för sjukdomen MS
inte för att jag har det, utan de tittar på friska människor oxå
och
om jag kan hjälpa till med att svara på lite frågor
och
ge lite blod, så varför inte?

Nä nu är det väl dags att ta tag i denna dagen !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback