Sömngångare

Nu känner jag mig som en sömngångare..
usch, jag är såå trött och man blir ju inte piggare av vädret :-(

Nattens sömn var inte den bästa
Olivia fick ju en vaccin spruta igår och inatt kände hon av det i armen
hon har gråtit och haft svårt för att sova
och legat som ett klistermärke på mig under hela natten

Tror att jag somna vid tre..
hörde i allafall när tidningen kom
och sedan upp vid sex för att åka och arbeta
Det gick faktiskt väldigt bra tills sista timmen då blev jag trött

Martin och Olivia har vart hemma idag
hon har fortfarande ont i armen och är trött hon med
men jag och hon har legat och slöat framför teven nu..

Får se hur länge vi orkar vara vakna ikväll..

Ska orka med fredagsmys i alla fall
vilket innebär
grillade hamburgare och senare OSTBÅGAR
MUMS!!

Hade tänkt gå ut och springa men jag är så bekväm av mig..
det regnar ju..
så det blir säkert uppskjutet..

Jag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback