Lediga dagar..

Nu har jag och Olivia vart lediga i två dagar
så himla härligt!

Vi har mest vart hemma och plockat både inne och ute
Jag har förklarat krig mot maskroserna på våran trädgård!!
Vart kommer dom ifrån???
Vi har nästan aldrig haft maskrosor men nu pluppar dom upp överallt i trädgården!
Så jag får gå runt och döda dem...

Olivia fick äntligen ihop en lekträff med kompisen Elsa
de är så söta ihop Olivia jätte lång och Elsa är ganska kort
Olivia tror nog att Elsa är mindre än henne så hon
behandlar henne som om hon var liten..
och vill gärna leka att hon är hennes mamma och bära henne
Så roligt att se!
De är födda samma år fast Olivia i februari och Elsa i December
så visst skiljer det lite..

Igår var vi och kollade på fotbollsträning
Isabella funderar på att prova
eller hon ska prova på
Ska bli kul och se vad hon tycker om det

Jag tog en joggingtur igår!
Jag chockade mig själv och min kropp
men, härligt var det!

Idag ska jag på utvecklingsamtal för Olivia
ska se hur hon klarar sig
imorgon ska vi på Olivias sista BVC besök..
nästa år ska skolan sköta syn och hörsel test
SKOLAN!!!
usch va stora mina flickor börjar bli!
Men jag blir inte äldre.. ;-)

Ha nu en forsatt trevlig vecka och så hoppas vi på sol och värme!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback