detta hände i helgen..

Helgen svepte förbi..
Jag som tyckte att tre dagars ledighet skulle bli skönt..
hmpf! Undra vart den tog vägen?

På lördagen var vi och handlade mat..
men innan vi kom iväg till stan var en helt annan sak..
det tog ett par timmar innan vi tre tjejer var redo för att åka!

På kvällen kom min kära lillasyster med barn och vi hade schlagerkväll
eller barnen lekte
Tarja tittade på schlager
och jag gosade med Noel och tittade lite på schlager

Hade premiär med glass och jordgubbar oxå
mums!!



bilder från kvällen









Tack lillasyster och company för en trevlig kväll


På söndagen blev jag "väckt" med frukost på sängen
tack så mycket min älskade familj





Sen gick dagen såå fort
Isabella åkte till kusinen som var hos sin pappa i helgen
Olivia åkte på kalas till lekborgen

Jag och Martin gick lite i knalleland

Sen åkte vi till mamma för att fira henne
Där var även lillasyster med familj

På kvällen fikade vi hos svärmor..
väldigt mycket fikande..

På kvällen tänkte jag ta en jogging tur
men så skulle Olivia bestämt med
ha ha..
ja ja det gick väl så där men vi tog en promenad med lite jogging
och så plockade vi lite liljekonvaljer

Nu i veckan ska jag njuta av sooolen som äntligen har hittat hit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback