Vardagen knackar på

Måste vakna
måste ut ur mitt svarta hål..
Jag vill inte men man måste tillbaka till vardagen
Om inte annat så för min underbara barn

Helst av allt vill jag bara åka och hämta tillbaka lillebror
Jag vill inte förstå att han inte längre finns
Hur kan det vara hans tur att lämna jorden?
Han som hade hela livet framför sig?

Väntar bara på ett sms, eller en kommentar på facebook
Restsamma saker, så som han alltid retades
Eller
när man är hos mamma så väntar man på att få höra hans fotsteg i trappan

Mitt hjärta briser för min mamma
tänk att förlora sitt barn
usch!
Finns här för dig, älskar dig otroligt mycket!

Idag var vi tvungna att försöka komma tillbaka
barnen till skola och förskola

Isabella tar detta hårt och är fruktanvärt ledsen
hon vill bara att han ska komma och retas med henne
Det gör så ont att se henne ledsen
vill bara ta bort det onda!


Olivia vet inte riktigt hur hon ska hantera det
men hon tröstar mig med att säga
vi träffar ju honom igen när det är våran tur att åka dit där han är!
Ja, det är så man får se det

Hittade min lillebrors favorit citat på hans facebook sida
jag brast i skratt när jag läste det
för det är så typiskt han

How do I know I am God? Simple. When I pray to Him, I find I am talking to myself.


Det är precis detta som jag kommer att sakna så mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback