Trött i kropp och själ

Igår var det den jobbigaste och sorgligaste dagen i mitt liv
Vi skulle säga farväl av min älskade lillebror

Nu såg man hur saknad och älskad han var
alla fina vänner och släktingar
som kom och fanns där för att hedra honom och för att trösta  oss
Tack!

Att sitta där och förstå att det var han som låg i kistan och
att han aldrig mer kommer tillbaka..
gjorde så ont!

Jag ville bara rycka upp locket och skrika på honom
att allt var ett misstag och nu får det vara slut!
Nu får du komma tillbaka!

Även fast det var sorgligt var det ändå vackert
Alla fina hälsningar och blommor
musiken
ja lillebror för första gången i mitt liv var rockmusiken riktigt bra!

När jag tänkte på att jag tyckte att rockmusiken var bra
såg jag dig i mina tankar
Där du flinade ditt goa flin
och sa
-Då har jag väl lärt dig något bra...

Du är så älskad och saknad
Vila i frid

 


Kommentarer
Postat av: Linda

Kram

2010-03-26 @ 21:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback