Tillbaka till jobbet

Imorgon ska jag tillbaka till jobbet
har lite blandade känslor för det..
härligt att få lite annat att tänka på men det är skönt att vara ledig oxå

Snart har det gått 5v sen min lillebror gick bort
fattar inte det!
känns som igår..
snart får vi väl svar på vad som verkligen hände
kan det bli en tröst?

Vet inte hur det ska gå när jag börjar jobba
vill fortfarande inte lägga mig på kvällarna
dagarna går bra men på kvällarna när det är tyst och lungt
då kommer tankarna
sen är jag så trött på morgonen

när jag börjar jobba kl 7 kan jag ju inte dra mig för att lägga mig
för då kommer jag ju inte upp på morgonen
kommer jag orka hålla humöret uppe på jobbet?
kommer jag orka jobba?
jag är ju trött efter en halv dag hemma..
Tur att man har förstående arbetskompisar!

Tänk vad sorg tar på krafterna
är så trött och sliten
Det gör så ont i mig att han inte finns längre..
Har förstått det men vill egentligen inte förstå
vill bara att han ska komma och retas med mig och le sitt flin..

Tänker mycket på dig!

Det värsta är att en hemsk sak aldrig kommer ensam..
Det har hänt annat oxå, tänker mycket på nära och kära
och hoppas att allt ska ordna sig
Nu får det väl räcka med dåliga nyheter?
Av hänsyn vill jag inte berätta mer detaljer
Bara säga att de finns i mina tankar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback