Tänk vad lite sol kan göra...

Idag har det vart fullt upp..
Barnen har vart på skola och förskola
Jag var inne istan och pratade av om allt som hänt
blev ledsen så klart men efteråt kändes det lättare!

Sen har vi det underbara vädret
tänk vad man kan bli glad över att se lite sol!

Jag var på maxi och handlade lite allt möjligt även lite påskris
åkte till graven och tände ljus efter maxi
fast det lös redan många...

Väl hemma har vi njutit  av solen på altanen
och fikat ute
och vart på promenad
så skönt när det blir lite varmare
och när solen är framme känner jag mig piggare oxå

Barnen har klätt påskriset
och jag har dammsugit
det ända som är negativt med solen är att man ser hur skitet det är inne...

   

Nu är jag så trött efter all frisk luft jag fått idag
får se om jag gör ett sista ryck och tar upp tvättkorgen så jag
kan få in lite rena kläder i garderoberna
hat dragit mig för detta länge nu...
det är ju så tråkigt!

Hoppas ni haft en fin solig dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback