Regn och trötthet

Uscha vilken natt det varit
Isabella har hostat hela natten
känns som jag inte sovit något alls..

Olivia är på förskolan idag, leker och busar
Isabella är hemma med mig hostar och snövlar

Känner mig så trött
det är väl dålig sömn och det regniga vädret gissar jag
vart tog solen vägen?
Det ända positiva med regnet är att snön försvinner



Idag är det tisdag
usch, nu är det bara 2dagar kvar tills vi ska ta farväl av min bror
Har verkligen ångest över detta
Vill inte ha begravning, känns så konstigt
Vill ju ha dig här hos oss!
men samtidigt känns det som jag vill ha det gjort
säga farväl
Få ett nytt avstamp i livet fast det kommer att kännas tomt utan dig
Saknar dig så oerhört mycket!



Kommentarer
Postat av: Cicci

Begravningar är grymt jobbiga oavsett vilken nära anhörig det är, men när någon så tidigt i livet dras ifrån oss är det såååå mycket värre. Jag minns Peters begravning som en så otroligt fin stund, det var grymt jobbigt men hela kyrkan var så vacker med alla dessa blommor, å tjejerna som sjöng gjorde ett grymt bra jobb. Jag minns det som en fin begravning och jag hoppas även ni kan göra det efter några månader.



Sänder en massor styrkekramar till dig och din familj å det kommer att gå jättebra. Tvyärr går det inte och förbereda sig på hur det kommer och vara. Flyt bara med å ta ett minnesvärd farväl. Gråt, skrik, sjung, minns... gör det som är bäst för dig. Det finns inga rätt och fel, följ bara ditt hjärta.



Kram



2010-03-24 @ 09:56:57
URL: http://ceciliaahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback