Praktik

Det här är min sista vecka på praktiken
och idag ska jag tillbaka
Dom har vart så himla gulliga och förstående
och sa att jag kan komma och göra fler dagar efter praktik tiden är slut
om jag vill

Men jag måste tänka på annat
igår var jag och tittade på när Bella red
så skönt att komma ut lite
Och Bella
ville knappt åka hem från stallet

Min lilla fis Olivia
har blivit dunder förkyld
hon skrämde livet ur mig här om natten för hon hade svårt att andas
sån tur att vi hade bricanyl hemma!
Usch, jag blev så rädd

Men det är lite svårt att koma tillbaka till vardagen
jag får lite skuldkänslor!
Vet inte varför?
kanske för att jag kan och inte han?
 för jag vet
att min lillebror vill att ska fortsätta leva mitt liv
men det är svårt

Jag lovar att jag ska försöka så gott jag kan!


Kommentarer
Postat av: Malin

Ååh,gumman. Du ska inte ha dåligt samvete,Henke vill inget hellre än att ni ska fortsätta leva som ni gjort innan. Han vakar över er,och när det är som allar jobbigast då finns han där vid din sida,var du än befinner dig!

Önskar att man kunde säga eller göra nåt som gör livet enklare för er just nu...ta hand om dina små tjejer,så kommer tiden läka alla sår!

Massa med kramar från Malin!

2010-03-04 @ 19:17:08
URL: http://malinblingbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback