Orken slut

Idag åkte vi till Ullared för att få lite annat att tänka på
och för
våra barn växer så att det knakar!

Efter handlingen blev jag helt slut
Just nu har jag inga större krafter att ta på
Krafterna tar slut snabbt!
Så jag får välja vad jag orkar att göra

Väl hemma har mitt humör vart uselt
Skällt hela tiden
och nu kommer det dåliga sammvetet..

fick en uppmuntaran av min systerdotter
hon sa
Att man får vara på dåligt humör om det bra humöret är slut
Tänk, det fick mig att le

Efter lite skäll på barnen plockade dom undan sina saker..
Fattar inte hur dom hinner stöka ner?
Sen skickade jag ut dom i solen
och jag tog mig ork till att dammsuga

Här om dagen invigde barnen altanen med att äta mellanmål ute



Nu väntar vi på min goa vän Linda och på hennes tjejer!
vi ska äta och mysa lite

Hoppas att mitt humör blivit bättre då
eller att dom muntrar upp mig!


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej!



Det var skönt att träffa dig idag. Du får höra av dig när du vill!



Ha det så bra så ses vi snart igen = )



kram

2010-03-09 @ 20:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback