Onsdag

Sista dagen på kurs sjukvård
och jag är så glad för jag fick
MVG!
Är stolt över mig själv!

Men nu känner jag mig trött och lite illamående
Hade en som fick magsjuka i klassen i måndags..
Hon var tillbaka idag fast hon hade kräkts igår...
HALLÅÅ!!
Man smittar i 48timmar efter..
Fast kan ju likaväl blivit smittad i måndags
men man ska absolut stanna hemma de 48timmarna
Så eleven blev hemskickad!

Så nu håller jag tummarna för att det inte är magsjuka
som får mig att känna så här
det vill jag inte ha!


Kommentarer
Postat av: Helena

GRATTIS till MVG!!! Håller tummarna att du slipper

magsjuka.

Kram Helena

2010-03-17 @ 14:29:37
Postat av: Anonym

Att människor skall ha så svårt att fatta att man skall vara hemma om man är sjuk eller varit sjuk en extra dag. Man blir så trött!



Duktig du är som orkar med allt runt omkring dig, kan inta vara lätt. KRAM

2010-03-18 @ 21:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback