Måndag igen

Nu är det en ny vecka igen
och då gäller det att ta nya tag...

Vi hade det härligt i göteborg
Fast Jag och Martin såg ut som yra höns kan jag tänka mig..
Ingen av oss är särskilt hemma i göteborg
men, vi hittade till hotellet!
och  så gick vi lite inne i stan utan att gå vilse!
På söndagen hittade vi hem igen
efter en sväng på ikea
Fast det blev inte mycket handlat, jag hade inte orken

 På lördagskvällen åt vi gott och bastade
sen tittade vi på melodifestivalen i sängen
och jag var så mätt så jag åt inget godis!!
Lite stolt över det är jag faktiskt!
fast hade jag ätit godis hade jag sprukigt!

Bilder från hotell rummet
  

Det var jätte skönt att komma bort lite och fly från verkligheten..
men det var oxå lite jobbigt att komma tillbaka till verkligheten

Jag är väldigt tacksam för att vi fick åka iväg en sväng!


Kommentarer
Postat av: Anna Skobba

Det är viktigt att ta hand om kärleken vännen ;-)

Bra att ni hade det mysigt.

Puss & Kram

2010-03-16 @ 13:02:10
URL: http://familjenskobba.blogg.se/
Postat av: Linda

Va härligt och vad skönt för er att få ta hand om varandra lite.

Kram

2010-03-16 @ 20:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback