Lurar mig själv...

Jag har kommit på mig själv..
jag försöker lura mig själv hela tiden

Denna veckan har vart så tung eftersom begravningen hägrar
och jag vill inte att det ska bli torsdag
Så jag hittar på grejer som jag bara måste göra på kvällarna så jag inte
behöver lägga mig
för om jag inte sover så blir det väl inte morgon, eller?
så istället för att få sömn och kraft
är jag trött, känslosam och grinig
Usch, men nu kommer dagen imorgon..
ikväll ska jag lägga mig i tid
ingen bok, eller teve som jag måste ligga uppe och titta på..

Jag behöver ha all kraft jag kan få imorgon

För att inte tänka på morgondagen har jag sett till att ha dagarna fulla
denna veckan
jag har städat och plockat
skottat undan snön från altanen så jag kan njuta av solen och våren
vart ute med barnen, dom har cyklat för första gången iår
Gräddat våfflor..

men så sitter man här och inser att det hjälper inte hur mycket jag än försöker
undvika torsdag, den kommer ändå
varken jag vill eller inte!

Så  jag ska hitta min inre styrka och klara av detta imorgon


Kommentarer
Postat av: Sanna

Vi ska tänka på er alla imorgon. Kram Sanna

2010-03-24 @ 21:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback