Jobbigt värre!

Idag har vi gjort något jag verkligen inte velat göra
Jag har skjutit upp det hela tiden
för jag visste att jag skulle falla samman

Vi har beställt blommor till begravningen..
usch det var så jobbigt!
Jag höll mig ända tills vi kom fram till texterna
Våran sista hälsning...
Då brast det!
Å, kan inte beskriva
Det kändes så fel!
Hela min kropp säger att detta stämmer inte!
men det vet jag ju att det gör..

vad ska man skriva?
Det är inte lätt
Att utrycka det man känner i en futtig mening
jag har redan ringt en gång och ändrat hälsningen..
Nu kommer det ännu fler funderingar
Kommer jag någonsin bli nöjd med den?
antagligen inte
För jag vill inte att det ska vara den sista hälsningen
Jag vill att allt ska vara som det var innan!

Efter det kändes hela dagen förstörd
Jag var så trött och vill bara sova
men, det går ju inte när man har två barn..
och mannen jobbar kväll

Så för att få annat att tänka på tog jag med mig barnen
till knalleland
Vi shoppade skor till barnen
Vår skor som dom själva fick välja
Isabella fick blommiga stövlar och skor
Olivia rosa skor med glittrigt snöre..

  

Nu är dagens kraft verkligen slut..
Har så mycket jag vill ta tag i men vet inte om jag orkar just nu


Kommentarer
Postat av: Sanna

Åhh vännen, jag lider med dig..och tänker på dig.

Kram Sanna

2010-03-18 @ 21:16:01
Postat av: tarja

Blommorna var pest att beställa! Men du var ju smart att du åkte på shoeshopping efteråt. Det hade gjort mig lite gladare...

2010-03-19 @ 08:16:26
Postat av: Malin

Ååh,lilla vännen,förstår att du ej vill skriva en sista mening =( Men det behöver inte vara den sista,du kan skriva till han när vill,tänk på det!



Massa kramar till dig och familjen!

2010-03-19 @ 19:19:52
URL: http://malinblingbling.blogg.se/
Postat av: Anna Skobba

Har ju sms:at med dig idag, så skriver inget mer om det här!

ni får ha en riktigt fin helg och himla tuffa skor! Sånna måste jag hitta till mina barn :o) Fast inte rosa till Emil då.

Puss & Kram min vän

2010-03-19 @ 20:23:07
URL: http://familjenskobba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback