Ensam mys och bio

Igår hade jag en ensam kväll
det var riktigt skönt!
Det var bara jag och teven
och
fanta och ostbågar
mysigt!
Ostbågar är min hemliga last
eller
ostkrokar som Maria Montazami säger i hollywood fruar

Martin var hemma men han hade massa gubbar här och dom spelade poker
jag låg i källaren och njöt av enamheten
tjejerna sov hos farmor
Klockan halv ett kom Martin och väkte mig och
sa att jag kunde komma upp och lägga mig
jag hade visst somnat gott i soffan

Idag har vi vart på bio med barnen
det blev Alvin och gänget2
den gick på röda kvarn och biljetten kostade 30kr styck
helt otroligt billigt!
Efter det blev det burger king och deras goda kyckling club baguette

Nu ska vi heja på elfsborg
och jag har ostkrokar kvar
mums!

Dom är så söta de små ekorrarna!
synd att dom inte finns på riktigt..


Kommentarer
Postat av: tarja

Jag tycker första filmen med dom var bättre,,,

2010-03-27 @ 19:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback