Söndag 13/6

Denna söndagen var en tröttis söndag..
Jag mådde faktiskt väldigt bra fast jag festat dagen innan
hade så roligt på bröllopfesten och jag känner att jag verkligen behövde det!

På söndagsmorgonen körde jag Isabella till ridläger
så hon har längtat efter att få vara hos Monika och hästarna två hela dagar!
Kanske var det därför jag mådde så bra?
eftersom jag skulle köra slutade jag att dricka innan tolv??

Efter att jag lämnat Bella hos Monika hämtade jag Philippa hos min syster
så att hon och Olivia kunde leka
Vi åkte till mormor där var även en till av mina systrar med familj

så det blev en heldag hos mormor
med bus och lek och även lite små gnabb mellan barnen
Det är inte alltid så lätt när alla vill bestämma :-)

Kusinerna bus



Moster Katri snor en kram av Elliot



Hitta bebisen, japp här ligger det en bebis någonstans
han har bara knorrat in sig och gömt sig





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback