minus en

Just nu har vi bara ett barn hemma..
så konstigt det känns

Isabella är på hajk och kommer inte hem förrän imorgon eftermiddag
och då jobbar jag :-(
Så jag ser henne inte förrän på fredag
fast då får jag säkert höra hur roligt de har haft på hajken

Skulle tagit kort på henne och packningen
men
jag började klockan sju idag
så det blev lite stresigt imorse..
Se till att Isabella fick med sig allt och att få upp Olivia som helst bara ville sova

men det var väl typ så här...





Idag på eftermiddagen har jag tagit en joggingtur
och sedan blev vi bjudna på pizza hos svärmor
dit kom även Martins syster Malin med pojkvän
och dom var så bruna och fina efter en vecka i grekland

Väl hemma blev det lite mys i soffan sen gick Olivia och la sig
hon somnade väldigt fort
inget krångel alls idag :-)

Nu känner även jag att jag kommer somna fort
så trött jag blev..

God natt allihopa!


Kommentarer
Postat av: Konradlotte

Very well done. I enjoyed the site.

2011-01-05 @ 16:22:14
URL: http://konradlotte.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback