lite uppdatering..

Här går dagarna så fort och jag hinner inte eller orkar inte
skriva något inlägg
men gör en liten sammanfattning!

Olivia har spelat VM
Ja, Junibackens VM
Kul att se alla barnen sprang som tokar!
Alla på Bollen!!

Men så här trött blir man


Sen var det ju helg..
Jag har haft energi som jag inte haft på länge..
så härligt att orka med att greja och att kunna få ihop det!
Enda sen min lillebror gick bort så har det vart lite si så där med orken
men nu ihelgen har jag fått tillbaka lite, vilket jag verkligen har längtat efter

Lördagskvällen fick vi besök av goda vänner och deras söta flickor
så vi åt lite god mat och umgicks!
Jag bakade cheesecake och det blev så god!

Fin Va?




Idag, söndag har jag och mamma vart på blomsterlandet..
jag gjode åt mitt presentkort som jag fick när jag fyllde år :-)

Ikväll ska jag och Sanna på sex and the city 2
ska bli roligt att se om den är lika bra som ettan

Sen skulle jag hunnit med en joggingtur var det tänkt
hmm, fast då hade nog dygnet behövt mer timmar, eller regnfria timmar i alla fall!
Men det hinner jag säkert med en annan dag, eller?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback