Födelsedag och Öppet hus

HIPP HIPP HURRA FÖR MIG!!
på min födelsedag..

Igår fyllde jag år och hade en helt underbar dag
Massor av gratulationer och nära och kära på besök
och så presenter och tårta :-)
Dagen kunde inte bli bättre!!
Tack snälla söta ni

Jag bakade Hovets tårta (tror att den heter så)
med maräng, grädde och chokladsås
och när jag sa att jag skulle baka den sa Martin
-Lycka till du!!
VA!!
Han trodde inta att jag skulle klara av att baka den för den är lite svår..

Men den blev sååå god
Så där fick du!!!

Så här fin blev den


På kvällen gick vi till fotbollsplan för att spela lite..
  
 

På söndagen var vi på öppet hus på Isabellas ridskola
Där hon hoppade inför publik
och
Isabella vann på lotteriet!
En turridning i 2timmar.. och jag ska visst följa med, tycker hon!!

Kusinen Philippa red och hoppade oxå






"ponny" ridning



Väntan på att få rida kan ibland vara varm och låång!





Efter öppet hus åkte vi till mormor som hade fått upp sin pool
där blev det lek och bus, även mys
och lite hemmagjord pizza att äta

Noel och Mormor myser på altanen



Hoppas att ni oxå haft en skön, solig och varm helg!


Kommentarer
Postat av: Ulrika Sjöberg

Grattis iefterskott gumman! Såg riktigt god ut tårtan! Snaaaart är det bröllop...spännande!



Kram

2010-06-07 @ 11:00:39
Postat av: Cicci

Stort grattis!!!

Kram

2010-06-08 @ 09:51:28
URL: http://ceciliaahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback